torsdag 31 januari 2013

Torsdag morgon

God morgon på er allihopa!

Var riktigt segt att komma upp ur sängen idag, så hade mer än gärna legat kvar och sovit. Men upp fick det bli ändå. Blev dock inte så att jag åkte iväg till skolan då jag helt plötsligt fick världens magknip, så då tänkte jag att jag lika gärna kunde stanna hemma och plugga över datorn, smidigt och bra.

Idag och imorgon händer det inte mycket på hästfronten för min del då jag är ledig både torsdag och fredag. Jag behöver två hästlediga dagar för att kunna komma ifatt lite skolarbete och tyckte att det passade bra nu när B är skolös och inte kan ridas. Så därav kommer Kanne att fixa allt idag och imorgon. Det är så smidigt att vi är två och hjälps åt, och att det just är Kanne jag har B ihop med gör allt ännu bättre, för det är nog bland den snällaste personen i världen, så mysig! :)

Så det blir inte så mycket dagliga hästaktiverings inlägg dessa två dagar men jag ska försöka att knåpa ihop ett par inlägg som dyker upp idag och imorgon så att det inte blir helt tomt från min sida!

Under dagen ska jag en sväng förbi mammas jobb, om min mage blivit bättre vill säga, och hjälpa henne med lite saker och gå igenom förrådet dem har massa block, pennor, sudd osv. i, för man hittar alltid något som man behöver, och gratis är ju gott, eller hur? ;)




/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar