onsdag 16 januari 2013

Onsdag

God morgon? Eller någonting sådant. Vaknade för ett par timmar sedan och har hunnit vara ute med hunden och ätit frukost. Idag står det ingenting speciellt på schemat. Jag har helt enkelt ingenting att göra! Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.. Lisa har Luna idag och Emma har henne i morgon. Alltså har det gått tre dagar på torsdag sedan jag var i stallet och jag börjar faktiskt längta dit! Men i morgon passar det bra att jag inte har något stall för då är det skolan som gäller och jag har mina två första lektioner, det ska bli spännande!

Jag tror att jag ska fortsätta att läsa min nya bok, har snart läst ut den och blev lite ledsen över det men sedan insåg jag att det finns två böcker till och jag blev helt överlycklig! Vi hörs senare under dagen!

/Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar