torsdag 17 januari 2013

Go' kväll!

Hoppas eran dag varit bra. Min dag har varit helt okej. Inte gjort många knop, utan mest lullat igenom dagen med någon plugg timme här och där, beställt hem kläder från Korea och nyligen valt gymnasium. Jag som trodde att jag var säker på mitt val ändrade mig i sista sekund och valde ett annat gymnasium istället. Och jag tror att gymnasiumet jag valde kommer att passa mig bättre, i alla fall med de framtidsplaner jag har nu, så det blir nog bra! :)

Kanne har Bagheera idag så han fick vila, men det går nog ingen nöd på honom ändå skulle jag tro! Försöker klura ut något roligt jag kan hitta på med B imorgon, kanske ta ett varv på fältet i snön? Rida en stund på banan? Tömköra? Rida ut någon annan stans? Hmm.. Svårt att bestämma sig, så jag får klura lite extra på det tills imorgon så kanske jag kommit fram till något bra?

Hmm, vad ska jag hitta på nu då? Titta på någon serie, städa lite, duscha eller kanske lägga mig och lata framför teven? Jag tycker att alternativ 1 lät bäst så det ska jag ägna mig åt en liten stund innan alternativ 3 lockar! Så vi hörs imorgon!

PS: Känner mig allt mer motiverad dag för dag till att rida och hitta på nya saker, bådar gott! :)



/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar