tisdag 22 januari 2013

Händelserik dag?

Nä idag har det inte varit någon händelserik dag precis, vaknade med migrän, som alltid nu för tiden känns det som, somnade om, vaknade sedan några timmar senare, hoppade upp ur sängen med ett något bättre huvud, placerade mig inne i soffan, satte på en bra serie, tittade en stund, gick ut i köket, gjorde iordning frukost, åt upp, satt kvar och tittade ytterligare en stund på serien innan jag tog tag i lite skolarbete medans huvudet höll sig OK. Därefter, kunde jag inte låta bli, så jag hoppade ner i träningskläderna och körde ett pass på 35 minuter, trots att jag är hemma och mår halv fis så kan jag verkligen inte låta bli att träna, för att ligga hemma och knappt göra något fysiskt arbete gör mig såå himla uttråkad. Men som tur var så höll sig huvudet på min sida under träningen och jag mår inte värre p.g.a det, vilket är bra! Även nu är huvudet helt OK faktiskt och det är riktigt skönt! Har försökt plugga lite nu också, men all energi flög bort i samma stund som en bil passerade utanför, så jag lämnar det för idag och fortsätter imorgon! Har en väldigt hemsk uppgift i tyskan som jag verkligen avskyr. När jag gick i 6:an så tyckte jag att tyskan var ganska rolig, men ju äldre jag blev desto mer avtog det, och nu avskyr jag det. För fy så himla tråkigt det är! Men nu ska jag lämna dessa negativa tankar och tänka på annat tills imorgon när jag måste ta fram tyskan igen, hmm..!

Som ni läste så har det inte hänt särskilt mycket på min front idag. Kanne har Bagheera även idag så han har fått vila idag också. Men imorgon ska han få gå igen. Hmm.. Vad mer kan jag dela med mig av? Förmodligen inget som är särskilt intressant, så jag lämnar det så här för idag så hörs vi imorgon för lite roligare update! 

Hej så länge! :) 


/Anna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar