lördag 12 januari 2013

Lördagens planer

Hej på er!
Hoppas att ni vaknade utvilade imorse, det kan jag säga att jag gjorde. För jag hoppade i säng relativt tidigt igår och har nog sovit i cirkus 11 timmar inatt, vilket uppenbarligen behövdes för jag brukar då aldrig kunna sova så länge annars.

Startade dagen med ett riktigt jobbigt magpass idag också, fy så skönt och fy så jobbigt det var. Kändes helt klart bättre idag än igår så det är ju toppen bra, nu ska jag minsann komma i form till sommaren! :)

Ska alldeles strax åka in till "storstaden" där jag ska klippa mig som jag nämnde igår, och kanske kolla runt lite om energin räcker så långt. Jag kanske inte nämnt det, men jag verkligen avskyr att shoppa, förstår inte vad det är som är så himla roligt att gå runt och titta på massa kläder hit och dit. När jag åker till stan vet jag exakt vad jag vill ha och när jag köpt det kan jag åka hem direkt, för jag har verkligen inget behov av att gå runt lite extra och titta, fy och blä! Men man vet aldrig, kanske att vi får lite tid över tills vi ska iväg till Frida så det kanske får bli något varv på stan ändå, haha!

Ikväll ska jag som jag skrev, käka lite mat hemma hos Frida innan Emma och jag ska se Hobbit på bio. Så det blir en trevlig lördag med trevligt folk. B vilar idag då tiden inte räcker till helt enkelt. Men det överlever han!


/Anna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar