lördag 12 januari 2013

Lördag

God morgon!
Idag är en bra dag har jag bestämt. Dock så ska lägenheten först och främst få sig en rejäl städning men sedan bär det av till ridhuset ikväll. Hoppas att jag kan rida ordentligt då jag har fått någon jobbig hosta nu som inte vill ge sig.
Vi har iallafall bestämt att vi ska åka transport till ridhuset idag i och med att det hinner bli mörkt innan. Det ska bli intressant och se vad Luna tycker då det var ett bra tag sedan hon åkte och nu kommer det att vara mörkt dessutom. Men det går nog bra ändå!

Nu ska jag äta en god frukost med alla mina jäkla piller också som jag tar varje morgon.
En Järn brustablett
En magnesium
Och en familjetablett som innehåller vitaminer och mineraler

Men jag måste erkänna att jag faktiskt har blivit mycket bättre i kroppen och mycket piggare och framförallt så orkar jag mer!

/Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar