fredag 11 januari 2013

Fredag igen!

Hejsan!
Kul att det var besöksrekord här på bloggen igår! Jag har ju bara deras app på min mobil och Ipad så jag har egentligen ingen aning om vad vi har för statistik då jag aldrig kollar på den i och med att jag använder datorn så himla sällan men när jag väl sitter med datorn så brukar jag passa på. Så det var verkligen en positiv överraskning när jag loggade in!
Fast nu fattas det ju bara att ni ska ta och kommentara lite också, med så många läsare så borde det vara någon som iallafall har någon åsikt om någonting haha!

Jaja nog om det, har iallafall för en sund sen kommit hem från stallet. Först var jag på praktiken som det faktiskt var min sista dag på i och med att jag börjar plugga på Måndag. Och sedan ut till Luna, hon fick vila idag pga busväder och att hon ändå har gått mycket i veckan och så ska vi till ridhuset båda dagarna i helgen så då får hon gå ordentligt!

Jag ska ta och försöka hitta på lite inlägg som jag kan tidsinställa till er också som kommer komma upp lite då och då. Tycker att det har varit bra uppdatering här nu och det är så mycket lättare när man kan tidsinställa.

Nu ska jag hänga lite i soffan framför tv;n efter en jobbig dag så hörs vi!

/Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar