fredag 18 januari 2013

Fredaaaag

Åå så skönt med fredag! Älskar att man blir på så bra humör på fredagar, allt blir nästan 10 gånger roligare än vad dem redan är, så ett stoort plus till det!

Även idag är jag hemma då jag strax efter att jag lagt mig för att sova ficl på hälsning återigen av migränen. Och även nu på morgonen känner jag av den. Så därför valde jag att plugga hemifrån idag också. Då jag inte vill att den ska eskalera vilket den gör om jag är i skolan där det är mycket folk och mycket och mycket ljud hela tiden. Fördelen med min skola är ju att jag kommer åt alla skolarbeten hemifrån och kan plugga minst lika bra om än inte bättre här hemma än i skolan!

Har fortfarande inte kommit fram till något bra att göra i stallet. Har slängt iväg ett mess till Sofie och tittat om hon vill med ut på en liten sväng under dagen. Vet inte hur länge sedan det var vi red ihop? I alla fall väldigt länge sedan sist. Får se hur det blir annars får jag helt enkelt hitta på något bra! :)

Hörs!
/Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar