måndag 14 januari 2013

Måndag

Hallå där!
Har inte haft någon tid till att blogga förens nu. Vaknade i morse utav ett paket som plingade på dörren och det var väl tur det för annars hade jag nog aldrig vaknat känns det som. Skulle till stallet på morgonen och fixa två hästar innan 1 och det hans lite sådär. Jag har fixa allt med mockning, foder osv och rida Ella men Luna fick tyvärr stå då jag fick bråttom då tiden ran iväg när jag red Ella. Men jag visste ju att Luna ändå får gå i morgon och har dessutom gått hårt i helgen så det spelade inte så stor roll.
Åkte sedan iväg för första dagen i skolan och det gick jätte bra även om jag var lite nervös innan. Men det är inte så överdrivet mycket plugg i skolan utan det kommer att vara ganska så mycket hemma men det är bra för då kan jag även egna tid hemma och hos hästen utan att behöva stressa.
Så nu kan jag kanske äntligen ta tag i städningen i stallet, mitt skåp där ser ut som ett bombnedslag och jag har verkligen inte haft tid att städa och fixa där men det är det första jag ska göra när jag får tid!

Nu ska jag ta och kolla på film (Hamilton 2) innan mannen kommer hem och vi ska äta osv! Ridpass inlägg kommer upp senare idag!




/Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar