måndag 21 januari 2013

Måndag morgon

God morgon på er!

En låång vecka ligger framför mig, har så himla mycket att göra denna vecka så hälften vore nog. Men som jag skrev igår så är det bara att bita ihop och ta sig igenom det.

Min vecka startade dock inget bra alls. Som ni vet hade jag migränattacker både i torsdags och fredags förra veckan och har även i helgen haft små tendenser av det. Imorse vaknade jag med det också. Men fick lov att pallra mig upp ändå då jag verkligen behövde få all information inför denna vecka.

Så jag har varit i skolan i ungefär 1h och 30 min och fått massvis med info och nu sitter jag halvt död i bussen på väg hem igen. Orkar inte med det här! Blää!

Idag har B vilodag så Kanne kollar till honom och fixar. Detta passar bra i och med mitt tillstånd så att jag verkligen får ligga och göra ingenting alls idag.

Hej så länge!

/Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar