lördag 12 januari 2013

Presentation Ella

Här kommer den utlovade presentationen som Lisa har skrivit! /Sofie 



Halloj!
Jag är då Lisa som Sofie alltid tjatar om.
Vi har varit bra kompisar enda sen små och det var tack vare
henne jag började rida.
Jag har då ett halvblod (Ella) på foder sedan juni 2012, som jag
hittills startat klubbtävlingar och pay n jumper på. Det har gått
som smort och nu efter hennes lite alltför långa vintervila
laddar vi om för lokalt till våren. Som ni har läst så ska Sofie
hjälpa mig med Ella när Luna har åkt.
Ella är 12år och skimmel. 164 i mankhöjd och en jävel på att
hoppa, haha. Hon älskar det! Hon är hur go som helst i all
hantering och vi ser fram emot en riktigt trevlig tävlingssäsong!






Jag har som sagt Luna två gånger i veckan tills hon åker.
(Måste bara tillägga att våra hästar är världens bästa vänner
och Ella kommer gråta floder när Luna åker..)
Man kan säga att vi har lite delad vårdnad av hästarna, vilket är
väldigt skönt, speciellt nu på vintern när energin liksom stannar
hemma i soffan när man åker till stallet.
Eftersom vi inte har något ridhus på gården ser jag verkligen
fram emot lite ridning under tak tills gruset tittar fram på
ridbanan. Det var la allt från mig just nu, skulle ni på nåt sätt finna mig intressant
så finns jag på instagram som Liisawelin. (dock inte alltför hästrelaterat där)
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar