fredag 25 januari 2013

Lunch

Halloj på er!
Har nyligen ätit lite lunch och sitter nu och bara vilar lite.

Första dagen i skolan på hela veckan om man räknar bort den timmen jag var här i måndags. Så det kändes lite segt att gå upp imorse och det känns just nu som att jag har grus i ögonen, blä!
Fick en liten överraskning när jag kom till skolan imorse, och ingen positiv sådan. Utan jag har nämligen en uppgift som sista inlämningsdagen är idag och det hade jag helt glömt bort så ni kan ju gissa om jag fick lite panik? För det är ingen lätt uppgift heller, så jag fick lov att avboka allt som jag hade planerat under dagen och endast fokusera på denna Religionsuppgift. Är ännu inte klar och har suttit och knåpat på den hela förmiddagen och ska fortsätta med det också tills jag blir klar! Så förhoppningsvis kan jag få ett undantag och kunna fortsätta skriva på den i em och sedan maila in den. Hoppas på det!

Jag åker ut till stallet direkt efter skolan idag och idag ska jag banne mig tömköra B så jag struntar i hur kallt det är! Om banan är bra tar vi nog något varv där inne också och jobbar lite lätt i låg form, kanske att han kan få ta några varv i kravlös trav också? Tror att han kommer att bli stört glad då! :)

Men mer om detta i em, nu ska jag offra min lunchrast till att plugga!

/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar