onsdag 16 januari 2013

Dagens aktivering

Hej!
Tog en sväng förbi stallet direkt efter skolan och beslutade mig för att istället bara gå en liten tråkig promenad så skrittade vi ut en sväng även idag! Och mysigt var det som alltid! B var lite på tå även idag och tyckte inte om ett fler tal stora snödrivor som vi passerade, de var inte roliga överhuvudtaget. Men annars höll han sig lugn och skrittade på i ett fint tempo!

När vi kom tillbaka från skritturen upptäckte jag att mina älskade jeans spruckit i ena fickan på rumpan. Ni kan ju gissa om jag blev glad..? Fasikens så arg och less jag blev, mina älskade vänner som jag knappt hunnit använda är nu sönder och går ej att laga då dem spruckit på ett ställe där det nästan är omöjligt att sy igen. Och vad lär man sig av det här? Rid aldrig i dina vardagskläder, det slutar aldrig bra! :(
Haha, så som tröst till det köpte vi kebabtallrik och jag skippade träningen idag. Skämt åsido, har verkligen ingen ork till något idag känns det som och ögonen står i kors just i skrivande stund. Så jag satsar på att hoppa i säng lite extra tidigt idag så att jag orkar upp imorgon!

Farväl kära vän! 


Jag borde egentligen sitta med näsan i arbete just nu, men jag orkar verkligen inte. Det var knappt så att jag orkade skriva ut lite skolpapper förut, bara det tog på krafterna, haha! Så nä, jag satsar på att hoppa i säng tidigt och förhoppningsvis ha mer energi tills imorgon då jag ska välja gymnasium! Fick välja redan i måndags, men har behövt ha lite tid på mig att verkligen tänka igenom mitt val och jag har kommit fram till att jag ska välja Samhäll-, naturlinjen på Gripen i Nyköping. Egentligen är inte detta det "riktiga" valet utan det sker ju lite närmre sommaren, men jag känner mig oavsett säker på vad jag vill! (:

Nu ska jag inte sitta här längre utan jag ska gå och göra mig iordning och sedan hoppa i säng! Mmm så skönt! :D

Nattis! :)

/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar